Program
Incursiune in Social Media
• Ce reprezinta social media si de ce sunt atat de importante astazi pentru comunicatori
• Care sunt cele mai cunoscute si importante site-uri si instrumente social media
• Care sunt beneficiile pe care le ofera comunicarea in social media
• Ce intrebari trebuie sa iti pui inainte de a intra in spatiul social media
• Cum sunt folosite social media in Romania
Tipuri de crize in social media
Cum apar si ce le "ajuta" sa devina "virale".
Studii de caz celebre
O incursiune in culisele unor crize in social media, care au marcat recent o serie de branduri cunoscute: Domino Pizza, Nestle, BP etc.
Exemple locale
Ce fel de probleme au brandurile in social media in Romania.
Cum folosim fiecare platforma social media in comunicarea in situatii de criza
• Blogurile
• Twitter
• Facebook
• YouTube
Planificarea unei strategii de criza
Ce pasi trebuie urmati in gestionarea unei situatii de criza in social media
Cum folosim Google in situatii de criza
Pentru multe branduri, Google este deja un "inamic". Cum il transformam in prieten?
Simularea unei crize in social media
Alaturi de cunoscuti oameni din social media, vom analiza o situatie de criza ipotetica.
Cristian Manafu
Managing Partner, Evensys

Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania, blogul sau fiind clasat printre cele mai apreciate jurnale locale.
[mai mult]

Bobby Voicu
Founder, FTW Media

Bobby Voicu este cunoscut ca blogger, fiind implicat in mai multe proiecte din online-ul romanesc, cu precadere blogging si social media.
[mai mult]

Catalin Tenita
Managing Partner, TreeWorks

Antreprenor in online, Catalin Tenita este Managing Partner la TreeWorks, una dintre companiile importante de web-development
[mai mult]
Victor Kapra
Consultant independent

Victor isi desfasoara activitatea in presa din 1990. De-a lungul carierei sale, Victor a fost New Media Content Manager la Publimedia SA, redactor sef adj. Ziarul Financiar. [mai mult]
Constantin Cocioaba
Owner, reFresh.ro

Prezent pe internet inca din 1997, Costin Cocioaba a lansat ca freelancer diferite proiecte online de succes, ce i-au adus in 2004 si un premiu Internetics.[mai mult]